Czas na zmiany!

11/23/2017


Witam Was Kochani po długiej przerwie! Wiem, że sporo czasu nic nie pisałam, a wcześniej były to ledwie sporadyczne posty. Przyznaję, że dość długo nie logowałam się nawet na konto, ale robiąc to jakiś czas temu, byłam zdziwiona, że mimo braków jakichkolwiek wpisów, miesięcznie jest ponad 10 tysięcy wyświetleń. Nie spodziewałam się, ze nadal tu zaglądacie, ale jednocześnie bardzo się cieszę! Z różnych względów nie byłam w stanie nic dla Was pisać. Ograniczyłam również swoją działalność w social mediach. Potrzebowałam przerwy. Choć to nie miała być przerwa, a definitywne zakończenie przygody z blogowaniem. Powiem Wam szczerze, że wiele razy rozważałam usunięcie bloga, ale nigdy nie odważyłam się tego zrobić. I bardzo dobrze się stało, bo okazuje się, że stęskniłam się za pisaniem :) Nie obiecuję konkretnej ilości postów w tygodniu. Nie wiem jak będzie wyglądała moja regularność bywania na blogu. Po prostu za każdym razem, gdy będę chciała Wam coś powiedzieć, na pewno będą pojawiały się posty. 

Jednak musimy chyba na wstępie wyjaśnić sobie, że wiele zmieniło się w moim życiu i to nie będzie już blog stricte fit. Tematyka nie będzie się ograniczała do odżywiania i siłowni. W zasadzie o siłowni będzie już tutaj bardzo niewiele! Wiem, że wielu z Was było tu ze mną ze względu na sportową tematykę. Mam jednak nadzieję, że niektórzy nadal ze mną zostaną! 

Blog stanie się mocno lifestylowy. Co teraz na nim znajdziecie?

  • Z pewnością tematykę związaną z jogą, ponieważ to właśnie jej poświęcam większość swojego czasu przeznaczonego na aktywność fizyczną. Pomaga mi odzyskać taki wewnętrzny spokój, który jest mi obecnie niezwykle potrzebny. 
  • Motywację, inspirację, pozytywne podejście! Od czasu do czasu pisałam takie posty i bardzo Wam się podobały. Teraz będą nieco częściej. W tej kwestii nic się nie zmieniło - nadal uważam, że pozytywne nastawienie to klucz do sukcesu!
  • Teksty z zakresu rozwoju osobistego, dążenia do swoich celów oraz osiągania sukcesów w życiu.
  • Być może będzie pojawiało się coś dotyczącego medytacji, do której robię regularne podejścia.
  • Czasem napiszę także coś z zakresu marketingu. Jeżeli nadal jest tu ktoś z moich stałych czytelników, pewnie pamiętacie, że studiuję logistykę. Nadal ją studiuję, nie zrezygnowałam ze studiów, ale uświadomiłam sobie, że chcę robić w życiu coś innego i właśnie wtedy, gdy nie studiuję, zajmuję się marketingiem :)
  • Naturalne kosmetyki, trochę studenckiego życia, książki i wiele wiele innych rzeczy, na których temat akurat będę miała ochotę napisać ;)
Mam nadzieję, że spodobają Wam się małe nowości na blogu i zostaniecie ze mną :) Jeżeli chcielibyście przeczytać o czymś konkretnym lub macie jakieś pytania dotyczące tych małych zmian w moim życiu, piszcie śmiało. Wezmę to pod uwagę i postaram się odpowiedzieć :) Zapraszam zatem na kolejne posty, które pojawią się już niebawem!

0 komentarze

Instagram

FACEBOOK

Obserwatorzy