Treningowe podsumowanie listopada 2016

12/08/2016

Już mamy grudzień, co oznacza, że u mnie świąteczny nastrój trwa! Piosenki świąteczne, ozdoby świąteczne to konieczność. To mój ulubiony czas w roku i kocham go! ❤ Ale mam jeszcze dla Was podsumowanie treningowe minionego miesiąca.

Na początku listopada skończyłam poprzedni plan treningowy góra/dół #2. Potem jak zawsze po skończonym planie, zrobiłam sobie tydzień przerwy, podczas którego super wypoczęłam zarówno fizycznie jak i psychicznie, bo zrobiłam sobie sporo dłuższy weekend 😉

Następnie w pełni zregenerowała i z ogromem energii przystąpiłam do nowego planu treningowe. Tym razem opracowałam go jako splita. Ostatnio długo ćwiczyłam w formie góra/dół, więc miałam ochotę na jakąś odmianę. Wykonuję obecnie trening Split #1.

Obecny plan bardzo mi się podoba i sprawia mega frajdę. Jest ciągły progres w obciążeniu, więc mega się cieszę każdym kilogramem!

Jestem zadowolona z listopada pod względem treningowym 😊 A Wy?

3 komentarze

  1. Jest dobrze! :) Ja na razie robię partiami i zobaczymy po grudniu, jak będzie dalej. Coś ostatnio mnie choroby łapią, więc ja w listopadzie miałam sporo przerw i jestem zła - nie na siebie, a na ludzi, którzy przychodzą chorzy na uczelnię/do pracy. No bo zarażają i potem pół firmy na L4 :( Ale w grudniu zamierzam dać sobie wycisk, z przerwą na Wigilię, oczywiście. Z umiarem, chociaż o niego będzie trudno, bo czekają mnie dwie Wiligie w tym roku :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję konsekwencji! Plan to podstawa każdego przedsięwzięcia związanego z zmianą w swoim życiu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też jestem zadowolona ze swojego listopada. Mam nadzieję że w grudniu przez święta nie rozleniwię się za bardzo i szybko wrócę do treningów :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram

FACEBOOK

Obserwatorzy