Jesteś piękna!

11/06/2016


Większość kobiet każdego dnia patrzy w lustro i myśli o tym jak poprawić to, co im się nie podoba. O ile jest to rzecz, którą da się zmienić, będziemy się starać, aż się nie uda. Codziennie zatem przejmujemy się tym, co w naszym mniemaniu nie jest okej. Chcemy być szczupłe, mieć piękne włosy i cerę, i ciągle nad tym pracujemy. 

Gorzej jednak, gdy natrafimy na problem, z którym nic nie zrobimy. Za szerokie biodra? Za duży nos? Cienkie włosy? Małe oczy? Piegi? Będziemy się tym zamartwiać i wyolbrzymiać wszystko. 

A dlaczego po prostu nie zaakceptujesz niektórych rzeczy? Czemu nie pokochasz samej siebie?  Po co zawracać sobie głowę czymś, czego nie zmienisz. Po co ciągle coś w sobie poprawiać, zamiast po prostu powiedzieć sobie Hej! Jestem piękna!

A czy Ty jesteś piękna? Jak odpowiesz sobie na to pytanie? Tylko 2 na 10 Polek uważa się za piękne. Bliskiej Ci osobie będziesz prawić komplementy i nie pozwolisz nigdy na to, by poczuła się źle w związku ze swoim wyglądem. Nigdy nie powiesz jej nic, co sprawi jej przykrość, zmniejszy jej poczucie własnej wartości i przez co poczuje się brzydka. To dlaczego robisz to sobie? Dlaczego ciągle chcesz coś w sobie zmienić? Czemu ciągle skupiasz się na swoich wadach i zastanawiasz się dlaczego nie wyglądasz inaczej? Nie powiesz mi, że nigdy tak nie robiłaś! Myślę, że każda z nas choć raz zastanawiała się czemu nie ma takich włosów czy kształtów jak koleżanka. 

Czy już całe życie chcesz dobijać samą siebie rzeczami, które uważasz w sobie za kiepskie? Całe życie chcesz coś w sobie poprawiać? To kosztuje wiele pracy i nerwów. Zaakceptowanie siebie takiej, jaką jesteś, jest o wiele prostsze. Po co marnować życie na wprowadzanie ciągłych poprawek?

Jako kobiety zdecydowanie za dużo czasu spędzamy na analizowaniu i naprawianiu rzeczy, które nie są do końca okej. A powinnyśmy bardziej doceniać to, co nam się podoba. Powinnyśmy być bardziej wdzięczne za nasze naturalne piękno! To jak traktujesz siebie wpływa na to, jak traktują Cię inni.

Bez względu na wszystko, pamiętaj, że JESTEŚ PIĘKNA! W każdym momencie swojego życia jesteś piękna. Nie daj wmówić sobie, że jest inaczej. Nie pozwól, by Twój obraz samej siebie był negatywny. Pracuj nad samoakceptacją i miłością do siebie. Jeżeli pokochasz siebie i zdasz sobie sprawę z tego, że jesteś piękna, życie stanie się piękniejsze ;) 

Polecam obejrzeć dwa filmiki z kampanii Dove, które dają do myślenia właśnie w tej kwestii :)


5 komentarze

  1. Dove bardzo zapunktowało u mnie, gdy wypuściło te reklamy. Są naprawdę świetne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Te filmiki z Dove są naprawdę cudowne! Jak pierwszy raz oglądałam, to się wzruszyłam. Ja czasami, jak spojrzę w lustro, to widzę, że jestem piękna, widzę, jak błyszczą mi oczy, kiedy jestem szczęśliwa, mimo wszystkich moich mankamentów, a właściwego jednego, ale ogarniającego wszystko :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj święta racja, czasem trzeba powiedzieć sobie, a zwłaszcza komuś kto nie jest tego świadomy, ze jest piękny :) ja mam wrażenie, że często w nieoszałamiającej osobie potrafię dopatrzyć się jakiegoś pięknego elementu i potem siedzę jak stalker w autobusie gapiąc się na kogoś pół drogi :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne reklamy. Ja już dawno sobie powiedziałam, że jestem piękna nie tylko zewnętrznie ale i wewnętrznie. I staram się mówić to innym :)
    www.100club.pl

    OdpowiedzUsuń

Instagram

FACEBOOK

Obserwatorzy